Հաշվետվություն

Տարին մոտեցավ իր տրամաբանական ավարտին և ես մեծ սիրով կներկայացնեմ այս տարվա իմ հաշվետվությունը :Այս տարի ունեցանք շատ հետաքրքրի հանդիպումներ, քննարկումներ աշխատում ենք հետազոտական աշխատանքների վրա , հյուրեր ունեցանք տարբեր համալարաններց և ցավոք այս տարի ավարտում ենք դպրոցը իսկ ես դեռ կուզեի սովերել այստեղ ։ Տարին ավարտեցինք մեր սպասսված ուրբաթ համերգով ։ Այս տարի ևս ամեն ինչ շատ ավելի հետաքրքիր , բովանդակալից է անցնում ինչպես ամեն տարի է ։

մտանք դպրոց արդեն որպես շրջանավարտ շատ մեծ պատասխանատվություն կա մեր վրա ներկայանալ ամեն տեղ մեր օղակով որպեսզի ցուց տանք թէ ինչ համախմբված ենք ։

Ունեցանք հանդիպում շրջանավարտի հետ պատմության ժամին շատ հետաքրքիր էր լսել նոր տեղեկություններ ստանալ ։

Հետազոտական աշխատանքս ընտրել եմ Նորաձությունը 70ականներին շատ հետաքրքրող թեմա է քանի որ նպատակ ունեմ սովորելու և իմ սեփական բրենդը ստեղծելու էլ ավելի մեծ սիրով եմ անում Տիկին Սոֆիայի հետ։

Հետազոտական աշխատանք

Ունեմ հետաքրքիր նախագծային աշխատանքներ թարգմանություններ են տարբեր լեցուներից ։

Իսկ ամենավերջում էլ ինչ Սեբաստացի առանց ուրբաթ համերգի <<Տրամադրություն>> էր կոչվում այս տարի մեծ եռանդով սպասում էինք , ամեն ինչ այնքան գեղեցիկ էր ։ Տրամադրություն

Անգլերեն

Հայոց լեզու

Գրականություն

Պատմություն

Մաթեմատիկա

Իսպաներեն

Оставьте комментарий